La Wantzenau

12 juni 2018 - Huttenheim, Frankrijk

Hallo allemaal. We hebben eindelijk weer wifi .Daar gaat hij weer. Van Huttenheim naar La Wantzenau. Ik had een route van Fiona, maar in onze wijsheid hebben we hem iets aangepast. In Straatsburg over de grote brug naar Duitsland. Met de Rein mee naar de volgende brug zo,n 20km van Straatsburg. Wat bleek, tot onze verbijstering was de brug wegens werkzaamheden afgesloten . Konden wel met de fiets naar de overkant maar moesten dan zo,n 20 m omhoog via trappen en ook weer aan de overkant naar beneden. Met alle bagage was dit geen optie. We moesten weer terug naar Straatsburg. Terwijl we zo goed op schema lagen. Als een raket terug en dat bij een temperatuur van 30 Gr. Toch nog met aardige tijd gefinisht rond 18.00. wel weer over de honderd km namelijk 101 km. We lijken wel steeds boven de 100 km uit te komen. Wanneer zal dit gaan veranderen, vroegen we ons af ?

Maar wat was hij weer mooi deze tocht. En wat is die Rein toch mooi.  Aangekomen in La Wantzenau was alles weer snel vergeten . Snel even douchen en smullen van een heerlijke Franse maaltijd. Bereidt door haar 15 jarige dochter Manon. Die volgden een opleiding op de Hotelschool. Heerlijk geslapen weer deze nacht.

Op naar de volgende tocht. De foto's staan misschien niet aldoor in de goede context maar verzin er maar wat bij.

Iedereen veel liefs van Marijke en Kees.

1. Nel en Henk:
    12 juni 2018
    Eerst de jarige job feliciteren. Lieve zus van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke kus. Weer een jaartje ouder. Het is niet te merken hoor een geweldige prestatie om zoveel kilometers af te leggen. Vandaag ook weer boven de 100. Petje af voor jullie. Een fijne avond en morgen een fijne dag.
    groetjes Nel en Henk
  2. Paul:
    12 juni 2018
    Hieperdepiep hoera hoera. Inmiddels toegevoegd aan deze exclusieve mailinglist, wordt zeer gewaardeerd. Geweldig te lezen hoe jullie van het avontuur genieten. Pluk het en we zien elkaar over een paar weken.
  3. Paul:
    12 juni 2018
    Oja.... Bier kan ik wel voor je/jullie regelen hier, maar geen decadent zwembad!
  4. Maureen:
    13 juni 2018
    Gelukkig weer een teken van leven. Jullie houden het wel weer avontuurlijk zeg. Elke keer weer een verassing wat jullie hebben meegemaakt. We blijven er naar uit kijken. Voorzichtig en weer heel veel plezier x