Zandvoort

27 juni 2018 - Zandvoort, Nederland

Nog twee etappes te gaan. Vandaag heerlijk ontbeten bij ons gastadres. Afscheid genomen en de trappers gingen weer rond op weg naar Zandvoort. Flinke wind tegen en het was nog fris, maar droog. Tegen Koffietijd in Wassenaar bakje koffie gedaan. We moesten zo,n 55km dus tijd genoeg. Het was een prachtige rit van Monster naar Wassenaar. Wat een schitterende duinen en alles stond in bloei met mooie zandverstuivingen. De lucht werd steeds blauwer en de zon scheen steeds feller. Een heerlijk duinpannetje gevonden en hebben daar lekker liggen zonnen. Wat een heerlijk leven. De stres was ver bij ons vandaan. Eigenlijk was de hele rit langs het strand prachtig. In Zandvoort aangekomen was het nog vroeg in de middag. Het lijkt wel of de afstanden steeds makkelijker gaan. Bij Zandvoort één van de talrijke terrassen uit gekozen om te genieten van een heerlijk koel biertje. We keken uit over de zee en de lucht werd steeds blauwer. Het was behoorlijk druk op het strand en de terrassen deden goede zaken. Na verloop van tijd weer opgestapt  richting gastadres aan de Brederodestraat. We werden daar heel hartelijk ontvangen door de gastvrouw en ze bood ons gelijk een bakje koffie aan. We hebben gezellig met haar kunnen praten onder het genot van een bakje koffie. Hierna het centrum opgezocht voor naar de Supermarkt. Met een maaltijdsalade én een flesje wijn deze geslaagde dag weer goed afgesloten. Je kan weer normaal gaan zitten Nes en niet op het puntje van de stoel. Vanwege de TomTom geen spannende verhalen meer, saai he'? Begin hem steeds minder te missen. En Paul, we komen er aan hoor, morgen. Verlangen wel een VIP behandeling haha.

Weer liefs en groeten van Marijke en Kees

1. Vanessa:
    27 juni 2018
    Evengoed leuk om te lezen pap, lekker ontspannen zo. Aan de foto's te zien vd snackbar en naaktstrand ben je gelukkig gewoon jezelf gebleven, na al die weken😊
    En Paul legt jullie vast in de watten morgen, doe hem de groetjes van ons!
  2. Kees en Marijke:
    27 juni 2018
    Ik ben niets veranderd Nes. We verlangen naar jullie allemaal.😎👩🇫🇷 Vrijdag fietsen we weer gewoon Zandburen 19 binnen en nemen het mooie weer mee voor je.
  3. Paul:
    27 juni 2018
    Ik heb de grasmaaier voor je klaar staan, moet morgen nog een hoop gebeuren in de tuin.
  4. Nel en Henk:
    27 juni 2018
    Jullie komen al aardig dicht bij huis. Nog twee nachtjes en dan weer thuis. Dat zal vreemd zijn. Jullie moeten vast afkicken. Veel plezier de laatste dagen.
  5. Jacqueline:
    28 juni 2018
    Toen ik het bord 'welkom in de provincie noordholland" zag, dacht ik: 'wow, het is gelukt!!!" (Even vergetend dat er nog 2 etappes aan komen)