Monster Nederland

26 juni 2018 - Monster, Nederland

Vanmorgen weer vertrokken voor een Monster rit naar Monster Hoek van Holland. Prachtig zonnig weer met wel wat wind. Wel tegenwind, maar dat hadden we al vanaf Zwitserland. Het eerste deel door een mooi natuurgebied en het laatste deel door de stad. Geen problemen het was appeltje eitje, zo,n kleine 50 km. Hierdoor stonden we net na de middag al in Monster bij ons gastadres. Daar was nog niemand thuis. Marijke naar haar gebeld en hoorde we dat ze om half 5 thuis was van haar werk. Maar het strand was op loopafstand. Dus snel de bagage bij het adres neergezet en op weg naar het strand. Daar heerlijk liggen soezen in het zand. Later een biertje op het terras en een afspraak gemaakt voor de avond om een hapje te eten daar. We hadden nog tijd genoeg over om naar het centrum te gaan. Op de markt daar, een grote halve watermeloen gekocht die we verderop op een bankje heerlijk hebben opgegeten. Dit allemaal onder een zon overgoten hemel. Alweer het Zwitserse gevoel. Tegen half 5 naar ons gastadres gelopen en ze was thuis. Heel aardige mensen ,waar wij mee koffie hebben gedronken in een mooie achtertuin. Na ons te hebben opgefrist zijn we terug het strand gegaan voor een hapje en een wijntje.

Dus weer dankzij de TomTom geen heftige dingen. Begin het toch wel wat te missen . Maar het allerbelangrijkste is, we genieten nog volop, al begint het nu wel wat te kriebelen met het einddoel in zicht. Nog 3 etappes te doen.Ook nogmaals bedankt voor jullie fijne reacties.

Liefs en groeten van Marijke en Kees

1. Vanessa:
    26 juni 2018
    Jullie sluiten de vakantie af met zomerse temperaturen, dus dat kan niet beter. Wij kijken er naar uit om jullie te zien en te spreken; het heeft lang genoeg geduurd hoor! En ondanks de blog blijven er vast nog verhalen genoeg over om te vertellen, we kunnen niet wachten! Tot heel gauw!! Xx
  2. Kees en Marijke:
    26 juni 2018
    Dank je wel hoor. We komen eraan.🤣👩🏻🚴🏾‍♀️🚴🏾‍♀️💋💋
  3. Fiona:
    26 juni 2018
    Wat een appeltje eitje aldoor zeg. Gewoon rond de middag al in Monster! Nou neem het er maar lekker van, jullie hebben genoeg gezwoegd! Op naar Zandvoort!