Huttenheim

10 juni 2018 - Huttenheim, Frankrijk

Vandaag 9juni een rustdag. Heerlijk, lekker het hoofd weer wat leeg maken. Zoveel indrukken deze dagen, soms lijkt het zo onwerkelijk allemaal. Al zoveel moois mee gemaakt en dan nog 3 weken te gaan. Wat gaan wij nog allemaal beleven? Een ding is zeker, we hadden dit tot nog toe nooit willen missen. Wat een super vakantie. Je komt zonder auto op de meest mooie plekken. Genieten met een hoofdletter. We hebben nu in Huttenheim een schitterende woning voor ons alleen. Een kabbe!lend riviertje naast de deur. Het weer is weer heerlijk en niet zo heet als gisteren. Toen was het soms meer dan 30 graden, tot het noodweer kwam. Als het goed is, staat er nu een video op de blog van vanochtend. De Vidio,s gaan er moeilijk op. Vanavond fijn buiten gegeten met een wijntje erbij. Wat wil een mens nog meer ?

We gaan er morgen weer tegenaan en het weer lijkt goed.  In deze korte tijd al in 4 landen geweest, Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk , Frankrijk.

Tot morgen met het volgende blog.

Groeten aan allemaal van Marijke en Kees

1. Fiona:
    10 juni 2018
    Fijn zeg, eindelijk eens een hoofdstuk in dit spannende boek waarbij ik niet op het puntje van mijn stoel zit. Benieuwd wat vandaag de dag weer brengt want wat als vredig en ontspannen kan lijken is met jullie altijd maar weer afwachten. Overigens geen nieuwe video te bekennen dus helaas toch niet gelukt. Ik wacht weer vol verwachting op de nieuwe blog. Liefs
  2. Jacqueline:
    10 juni 2018
    Lekker ontspannen tijdens de rustdag!
  3. Kees en Marijke:
    10 juni 2018
    Daar komt hij. De WiFi is slecht hier en kan geen foto,s plaatsen. Hoop dat het verhaal wel lukt. Dank je wel voor alles Noon. Heb ook geen Whatsapp hier. Maar we komen er morgen wel weer Noon. Liefs van de Scharrelaar.
  4. K2:
    11 juni 2018
    Jullie zijn ècht heerlijk aan het genieten. Leuk om te lezen en jullie te volgen.
  5. Julia:
    11 juni 2018
    Wat fantastisch Cees en Marijke! Hoorde van fiona jullie avontuur, te gek dat jullie zijn gegaan. Geniet van elk onderdeel en elke dag. Lijkt me prachtig om zoveel buiten te zijn, mooi op het fietsje :)!