Reinreis

2 juni 2018 - Tschiertschen, Zwitserland

Alweer de laatste dag in tschiertschen. Vandaag bij een stralende zon een mooie bergwandeling gemaakt. 5uur door de bergen getrokken en mooie uitzichten op verschillende bergstroompjes. Was wel behoorlijk zwaar. Hopen dat we morgen niet stijf zijn. Morgen gaat het gebeuren. Als wij eerst maar de steile afdaling hebben gedaan. Voorzichtig aan maar met de ravijnen. Maar we hebben wel vertrouwen ln onze remmen. Dus op naar Rankweil Oostenrijk. Ongeveer 75km met alleen maar dalen. (900m) groetjes van Marijke en Kees

1. Fiona:
    2 juni 2018
    Ja hoor, gaan ze “ff” 5 uur wandelen! 😮
    Nou hopelijk geen spierpijn en fris aan de eerste fietskilometers morgen. Ik ben nu bij jullie thuis, heeft flink geregend vanmorgen dus goed voor de tuin. Suc6 en heel veel plezier morgen!
  2. Nel en Henk:
    2 juni 2018
    Wat attent dat ze een bankje voor jullie op de route geplaatst hebben met 40 jaar. Kan te gek ook hoor. Een fijne dag morgen voorzichtig hoor bij de afdaling.