Jestetten Duitsland

5 juni 2018 - Romanshorn, Zwitserland

Hallo allemaal

Fijn om jullie reacties te lezen en daarvoor hartelijk dank. Het is geen verplichting hoor, maar wel leuk. Gisteren waren er geen bijzondere dingen gebeurd, zei ik. Maar toch wel. We waren namelijk door een poort gegaan van een fabriekshal. Poort stond open. Maar de uitgang bleek gesloten. Dus weer terug maar deze was inmiddels ook gesloten. Lichte paniek op dat moment. Maar de redding was nabij, een werknemer had een pasje. Zielig kijken en hij deed hem open. Gelukkig, anders hadden we daar moeten overnachten. Maar nu over vandaag die weer stralend begon na een heerlijke maaltijd, zie foto. Een supertocht ( ja alweer) van 81km met aan het eind lange en steile klimmen. Dit bij ongeveer.28gr was behoorlijk zwaar. Maar wat we weer hebben gezien, ongelooflijk mooi. Watervallen op de Rein, ik wist er niet van. Wat is dit toch vele malen mooier dan met een auto. Ik ga het allemaal niet vertellen en hoop dat de foto,s genoeg zeggen.. Huize Claudia is wéér erg lux, alleen deze keer geen verwarmd zwembad in  u de tuin. Dus dat wordt afzien haha.

Zal de kaart nog proberen bij te werken als ik niet in slaap val..

Voor vanavond een lekker wijntje gehaald om lekker na te genieten. Het is heerlijk zwoel.

Nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties en

Groetjes a van Marijke en Kees

Kees en Karin volgen blijkbaar ook deze blog, snap alleen niet hoe?? (Fiona ???). Maar wel leuk hoor. Nogmaals bedankt voor jullie fijne reacties.😎👩

1. Fiona:
    5 juni 2018
    Jullie hebben al heel wat meegemaakt in die paar dagen tijd. Dat belooft nog wat haha! Foto's zijn prachtig. Zie geen filmpje, die van Tschiertschen staat er overigens wel op hoor. Fijne avond in Jestetten en succes morgen met aan de start wederom een fikse klim volgens mij. Liefs uit Hoorn
  2. Kees en Marijke:
    5 juni 2018
    Geen berg is nog voor ons te hoog.
  3. David:
    6 juni 2018
    Ben er vanochtend even voor gaan zitten, heel leuk en mooi zo te zien. Veel plezier nog!
  4. Maureen:
    6 juni 2018
    Jemig het word steeds mooier zeg wat een prachtige omgeving. De fotos spreken voor zich. Jullie zullen vandaag ook weer een flinke klim gemaakt hebben. Super stoer hoor. Heel veel.plezier x