Arnhem Nederland

22 juni 2018 - Arnhem, Nederland

Wij zijn weer in Nederland.!! Vanochtend een heerlijk ontbijt gehad, gemaakt door onze gastvrouw. Alles er op en eraan. Voor de eerste maal de lange broek weer aangedaan. Het weer was niet best. Een harde noordwestelijke wind, dus tegen, met talrijke regenbuien. Echt Nederlands weertje. In Spijk net over de grens deed mijn fiets navigatie het weer. Niemand meer de weg vragen ,verkeerd rijden was er niet meer bij. Weinig foto's meer gemaakt door het slechte weer. Het ging daardoor super snel en hadden wij een nieuw record bleek later. De trip was best mooi en al snel nadere we de stad Arnhem. We reden over een hoge en lange brug de stad in. De TomTom wees ons feilloos de weg. Eigenlijk niet zo leuk meer maar toch wel fijn. Bij het adres aan gekomen Apeldoornse weg 150 moesten nog even naar de sleutel zoeken. Die was snel gevonden mede door de aanwijzingen die hij naar Noon had geappt. Lagen zelfs twee kettingsloten klaar voor onze fietsen. Dit voor de zekerheid omdat ze buiten moesten blijven staan, dicht langs de weg. Alles naar binnen gesjouwd en de Super opgezocht. Je kon hier in ons huisje zelf koken. Wijntje erbij als afsluiting van toch een fijne dag. De gastheer kwam later nog even langs en vroeg of alles oke was. Morgen gaan we weer genieten van onze rustdag. Een prachtige omgeving waar wij zitten en niet ver van het centrum. Na 3 weken alles weer in het Nederlands kunnen zeggen en vragen, is best weer even wennen maar ook wel weer fijn. Nog een week en dan fietsen wij Hippo weer in. Ongelooflijk.

Groeten en liefs van Marijke en Kees

1. Nel en Henk:
    22 juni 2018
    Welkom in Nederland. Een heel verschil in temperatuur voor jullie. Na het weekend wordt het weer warmer hoor. Veel plezier de laatste week.
  2. Fiona:
    23 juni 2018
    Top dat alles zo soepel is verlopen! De komende tochten wordt echt een peulenschil voor jullie in vergelijking van de voorgaande weken. Geen bergen meer en een werkende tomtom, dat worden allemaal nieuwe recordtijden. Geniet van jullie rustdag en fijn dat jullie het mooie weer mee naar ons toenemen. Veel plezier!
  3. Jacqueline:
    23 juni 2018
    Ach, jullie zijn weer in Nederland met een Nederlandse kaart in de TomTom! Trapper voor trapper terug naar de Wieringse beschaving. Voor ons: stapje voor stapje verder door het spannende reisverslag uit de bergen, door steden, met Zwitserse en Duitse voorbijgangers en nu door het Hollandse landschap.
  4. Kees en Marijke:
    23 juni 2018
    Het Wieringer rondje komt er aan hoor en tegendraads.🤣
  5. Arlette:
    23 juni 2018
    Oost, west, thuis best... Welkom terug in Nederland :-) Morgen is het nog wat fris, maar daarna gaat het zonnetje zich weer laten zien. Geniet van de laatste dagen!
  6. Kees en Marijke:
    23 juni 2018
    Daar houden we je aan Arlet. Dank je wel.
  7. Lia Klein:
    23 juni 2018
    Lieve Kees en Marijke. Fijn dat jullie weer in Nederland zijn. Geweldig! Wat een avontuur tot nu toe. Maak er nog een fantastisch mooie eindsprint van🤣😃😘
    Groetjes