Bad Honningen

17 juni 2018 - Keulen, Duitsland

Gisteren vergeten te vermelden over de treinen die om het kwartier op een meter afstand van onze slaapkamer langs denderen. Ze gaan er net langs hoewel het geluid wel door onze slaapkamer gaat. Hogert zei dat we wijn of bier moesten drinken, dan sliep je er doorheen, haha. Maar na de rustdag en afscheid van Hogert gingen we weer op pad. Gauw nog even een croissanttje en koffie gescoord bij de plaatselijke bakker en op weg. De thermoskan was weer gevuld met echte koffie van Hogert. Een erg mooie tocht dicht langs de oever van de Rein. De lucht wat bewolkt maar om te fietsen geweldig weer. Schilderachtige uitzichten vergezelde ons op weg naar Bad Honningen. Kwamen langs Koblenz dat aan de westkant van de Rein lag.wat een stad, zo groot en massaal. Lekker links laten liggen. We hadden het niet zo op die steden met de fiets. Het is alle keren weer een meevaller als je niet met de ambulancedienst verder moet. Wat een verkeersdrukte. De tocht ging als een raket en was maar zo,n 70 km. Hotel vrij snel gevonden. We hadden ons al snel geïnstalleerd . De WiFi blijft matig en dat is soms balen. Vooral de foto's is soms een drama. Maar goed, dit is bijzaak. Het is echt niet met foto's uit te drukken. Ga ik verder ook niet proberen, ik neem gewoon willekeurig wat foto's. Dit blog is misschien wel dubbel, er miste iets wat ik nu pas zag. Komt door de zeer slechte WiFi in het hotel. Moest dit blog drie maal opnieuw maken en dus nog niet goed. Ook de foto,s gingen dramatisch. Hier in Keulen lijkt het allemaal beter, wat ik niet had verwacht bij de hippies.. ik hoor dat het eten is klaar, dus..

Liefs en groeten van Marijke en Kees

1. Kees en Marijke:
    18 juni 2018
    Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Word er wat verlegen van. Maar door jullie wordt deze reis nog fijner. Nogmaals bedankt
  2. Kees en Marijke:
    18 juni 2018
  3. Fiona:
    19 juni 2018
    Balen van die treinen zeg. De foto’s zijn weer prachtig. Hoe was het bij de hippies? Nog even lekker achter het drumstel gezeten? 🥁
    Op naar Düsseldorf! Xx